Noted!!!


Friday, October 15, 2010

Annyeong...


macho kan???

Aku bru lpas tgok cita korea...hahaha...fun...
aku mmg akn feel gla la kalo tngok cita korea...
full of love....
msa aku tgh tengok cita tu...
aku byangkn aku dgn junnie oppa...
wah....
ptotnya x ble...
em...
tp nk wat mcm mna lg...aku btol2 dh jtuh suka...
tp aku msih ble brtahan sbb oppa bkn pelakon...
aku x sanggup tngok oppa jd kekasih org lain...
aiseh...
apa aku dok merepak ni???
tp tu la yg aku rasa ble aku tengok oppa...
aku sndri x pasti aku akan jumpa oppa atau x suatu hari nnt...
eotteokkeyo...nan eotteokke ???

Wednesday, October 6, 2010

Lantakla...

today...aktiviti aku x brapa mnarik...
but...aku trima komplen dr mak n angah tntng nyanyian aku smalam...
huhu...
best r...
kaco btol...mlm ni dh x ble buat boring r...
smalam aku mmg ketaq abis la...
aku trlupa isi SuFo....
tkut gla la....
tp..Alhamdulillah...suma dh beres pg td...
msih no respond about that thing....
hehehe...enjoy...
aku kna wat preparation yg perfect utk kmbli ke puncak alam ...
btol2 nk skor....
tkot la result nnt mcm mna....
em...
aku sbnarnya dlm misi mnguruskan badan...
tp...mcm x mnjadi la....
mcm mna ek..??
argh...btol2 kna lbih gigih...
stakat ni blom da pkembangan...
so sad....
hahahahaha....
papun...skrang MUET dlu....
hahahahaha....
aku da tnya mak...
sja nk tau opinion mak...
"kalo 'aku' kapel mcm mna?"
mak jwb...
"mak x kesah kalo utk plajaran"
wow....aku pon mcm x sangka mak aku sporting giler....
mak msti yakin aku ble jga dri aku kan..
hahahaahaha...
aku msih brharap...
moga Allah makbulkn doa aku...
Amin...

Saturday, October 2, 2010

Akhirnya...

atas nasihat mak aku...aku stat antar msg kt fb dia dulu...
huhu...aku rendahkan skit ego aku sbb aku org ISLAM...
hahahaha...x tau la nnt mcm mna...
dia x blas pon lg msg tu...hahaha....
wait jer la...
tp kalo dia msih x balas apa2 pon...
tu kra aku dh lpas...
dia tanggung la...
actually aku x ksah gado2 ngan org yg x pnting ni....
hahahahaha....cool

Way To Home!!!

Hahaha...ble jgak jd way to love....
mcm lgu suju....
hehehe...
hari ni nsib ku malang skit.....
hahaha...knp plak glak ni....
sbb...x la malang sgt...
oleh krn pskit kpla yg mngganggu....aku trlewat bgun pg td....
huh...cuak gla kot bla bas yg ditunggu x muncul2...
hnya doa dlm hati ja yg mmpu aku wat saat tu...
bas yg spatutnya aku naik adlah pd pkul 10pg...
mna x cuak..pkul 8.30pg bas x muncul lg di kampus aku....
haha...akhirnya dlm 8.30 lbey...alhamdulillah...bas yg ditunggu muncul jua....
tibala aku d klang sentral pd jam 9.00 pg....
lega sgt99999999....
pkul 10.00pg...
aku pon naik la bas tu...
tiba2 x da plak no pda tmpat duduk...
mcm mna aku nk cri ni...
pstu aku nmpk sorng mamat ni dtang ke dpan n duduk dkt tmpat duduk brdkatn tmpat aku berdri....
n ada sorg bdak perempuan plak jmpa tiket n duduk di blakang...
oh...aku mla rsa mcm tmpat duduk aku sblah mamat td...
sah...mmg tmpat duduk aku dkt sblah dia pon...
aku x brani nk usha mka dia...tkut dia trpndang...
so...kmi wat x thu je dkt each other...
shinggalah.....
jeng je jeng...
bla aku bka mata ja...
aku nmpk yg bas tu brhnti dkt tpi jln tgh lbuh raya....
fuh....cuak wei...
pastu dgr sorg makcik muda tu dok marah sbb dia da hal penting....
pstu aku pun call la mak aku...nk tnya...prlukah aku trun d butterworth...
mak serah pd aku jer...
hahahahaha....aku pon mla la tnya mamat sblah aku tuh...
"turun mana?"
dia x dgr sbb psang earphone...
dia kta "hah?"
aku ulang...
"turun mana?"
dia jwab...
"ipoh"n dia tnya aku blik..
"turun mane?"
aku jwab..
"kulim"n da la aku merepek skit2..
hehehe...ntah dia fikir pe pon aku x tau la...
dia tnya aku..
"balik kampung ke?"
aku jawab...
"a'ah,balik cuti sem"
dia tnya...
"kampus mane?"
aku jwab...
"UiTM puncak alam"
dia kta...
"owh,same la"
aku pon kta la..
"owh puncak alam juga.asasi ape?"
dia jwab..
"engin"
akupon angguk je la...smbil jwab sma la
hehehe...munkin dia x dgar...
pastu dia tnya.,.
"asasi ape?"
aku angguk lg
di pon kata...
"engin jga ke?"
ku angguk smbil jwab "a'ah"
dia tnya aku ...
"group mane?"
aku jwb..
"group R"
hahaha....
pastu aku x tnya pon...dia bgtau....
dia group N...
hahaha...mcm nk gelak ja wktu tu.....
pastu bas take over ke ipoh smpai...
aku pon bg la laluan utk dia keluar...
hahaha.,..lawak lg 1...dia kta bye kt aku...
pdahal x pnah knl pon...
aku po blas je la bye...
hahaha.....(kalo dpt no phone dia pon mcm bez jgak tp x mnx pon la)
itulah ksahnya...
x tau la nk terserempak ngan dia ke x kt kmpus nnti....
kalo terserempak mcm bez je kn...
tp x tau la kan ...depend on jodoh...
pastu dlm pkul 2.30....bas shamisha ke kulim pon sampai...aku pon naik...
n pkul 5.45....aku smpai kt kulim.....
Alhamdulillah...aku slamat tba di rumah....
There was an error in this gadget