Noted!!!


Thursday, December 13, 2012

Kemalangan...

hmmm...pada 5 Disember 2012 yang lalu...kira2 jam 7 ptg...(mcm tulis report plak...hehe)

tapi...pada waktu tu la...kereta aku kemalangan...lebih tepat lagi kena langgar...
hmmm...mmg sangat marah...even bila teringat pon tetap rasa marah...tapi benda dah jadi...and masa x bole diputar kembali...so...redha je la...Allah nk uji aku...





ni la keadaan keta aku lepas kena langgar tu...lupa nk gtaw...kena langgar dengan sebiji moto x guna...sebab ni 1st experience aku...no plate aku x tengok...n even moto jenis apa pon aku x perasan...
moto dy x nmpak jd teruk pon...nampak sangat dia bawa laju...sebab keta aku yang teruk...
tapi...biasala...jenis orang yang x da rasa tanggungjawab...dy letakkan semua kesalahan atas bahu aku...
hmmm...oleh yang demikian...duit JPA la terpaksa digunakan...x kan nk minta duit ayah...
kos baiki:
plat patah = RM 12
beli lampu = RM 60
pasang lampu & ketuk bumper = RM 10(sebab kawan ayah yang buat)
tapi...bumper tu dah x bole nk wat papa sangat...still kemek...
kalo ikut hati aku...mmg nk tukar bumper terus...tapi ayah cakap biar je dulu...
lagi 1...sebab bumper ada patah..jd dy jatuh skit...berlanggar dgn exhous(x taw nk eja)..
pastu terpaksa ikat skit supaya x berlanggar dah...tapi...bumper tu tetap bole nmpak jatuh skit...huhuhu...
sedih2 jgak la...tp...kena redha je la...tapi Alhamdulillah...masih bole guna...
bila dah baiki tu...baru la aku cool down sikit...kalo x...all the time aku emo...huhuhu
~THE END~


There was an error in this gadget