Noted!!!


Wednesday, December 22, 2010

Saja ja...

Bila semua jd serba x kena...knp tiba musibah dtg menimpa...
fuh...pengalaman perlu dijadikan pengajaran...ttp andai perkara yg sama berulang kembali...?
walaupon tidak seperti yg dulu...tpp meninggalkan kesan...
hah...susahnya...
tp...kita x dpt nk buat apa2...sbb...suma tu dh berlalu...
lagi 1...bila impian kita dibantah...apakah kita perlu memberontak...?
X...kita perlu tangani dgn bijak...jgn berputus asa...kuatkan semangat...

hahaha...aku ble dok merepek kt blog lg...sedangkan bsok da test math...
fuh...terbaeklah...
actually aku x da mood dh ni...
dok fikir nk balik ja...
aku balik hari sabtu...
emmm...adakah aku akan bertembung dgn bdk tu lg...
aku sendiri x da jawapan utk itu...
tiada siapa yg ada...
fuh...nk studylah...

No comments:

Post a Comment