Noted!!!


Saturday, September 3, 2011

Just A Few Days...

raya dh lepas about a few days ago...nk dftar msuk usm plak lagi a few days...mmg da rasa nervous...stelah hmpir 6 bulan aku duk dkt rumah...x keje...n x buat apa2...akhirnya...aku akn msuk tempat baru...kena mula study hard balik...tension dgn exam...bngun awal utk msuk kelas...buat assignment...n mcm2 lg...
hahahaha...hidup aku akan kmbali busy...x sabar rasanya...bkn apa...dok rahat kt umah mmg la best...tp...kalo dh smpai dok saja x da keja...jd sgt bosan la...tu yg aku x sabar nk msuk blajar balik ni...
papapun...hopefully hidup aku dkt usm nnt still teratur walau busy mcm mna pon...bkn apa...kna la spare masa utk balik umah jgk...hehehe...dh umah dkt ja...kna la balik kerap...hahahaha...
barang x prepare lg ni...huhuhu...malas btul la...barang bnyak sgt...beg dh nk pnuh dh ni...penat la aku nk mengangkut nnt...buatnya dpt bilik tingkt bnyak2...pengsan la aku...
msuk u ni...harap dpt redhakan prob aku...hope sgt...ada perubahan bila masa berlalu...
nk prbetulkan skrng pon rasa mcm x da mkna...so...biar masa yg menetukn...
lg 2 hari ja nk tinggalkan umah...hope dh x da prob la...tkut pergi dgn linanangan air mata...aku kalo bole nk pergi dgn senyuman yg gembira...
lagi 2 hari...aku btul2 kna kuatkn semangat n sabar bnyak2...hope bole brtahan...

hmmm...rasa masih blum trlambat utk aku ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI buat semua pelawat blog aku...terima kasih sbb sudi jenguk blog aku ni...

No comments:

Post a Comment