Noted!!!


Sunday, January 22, 2012

Selamat Bercuti !!!


Fuh...stelah 1 sem aku perah otak...akhirnya dpt relaks jga...hmmm...walaupon x da la aku strugle maut...tp...just...huhuhu...x taw nk kta mcm mna...btw...final exam dh berlalu...n jujur aku ktakan...aku mmg x ble nk wat...ke4-4 paper...tp...tawakal je la...
Actually hari rabu ptg aku dh bahis paper yg trakhir...tp aku sengaja balik khamis...malas nk kemas brg cepat2...sbb bilik kna kosongkan...so mmg bnyak la brg aku...hehehe...apa pun...Alhamdulillah...aku dh selamat smpai umah...btw...oleh kerana duit jpa dh masuk...aku mmg berkobar2 la nk beli tablet...akhirnya...penantian aku brakhir...hari jumaat tu ayah bwa aku p beli Galaxy Tab 7.0 Plus..hehehe..sronoknya...mcm x caya pon ada gak...sbb aku mmg tringin lma dh...tu yg jd over excited tu...ni tablet tu...
 

hehehe...puas hati dh...kih3...seronoknya~~~~
yeay...hahaha...hmmm...so...skrang aku just tunggu kak aku balik ja...sbb...hehehe...nk pegi Langkawi dgn kak aku...berdua shaja...wah...msti best...
tp...tarikh yg aku pilih utk pegi langkawi tu sma dgn tarikh lesen aku mati...so...lpas balik dr bercuti bru bole renew lesen..pastu dh x prlu tampal pelekat p dh...yessss!!!
hehehe...
tp skrng aku sgt bosan duduk umah...rutin aku hari2..main rabbit...bka laptop...men game...tngok tv...makn n tido...waaaa...x bgusnya...hehehehe...btw...lama aku x update blog...suma gara2 busy dkt usm...huhuhu...
ok la...smpai sini dulu...nnt tulis lg...a'ah...nk tukar background la...hehehe...

No comments:

Post a Comment