Noted!!!


Wednesday, June 26, 2013

Cuti Akhir Tahun 2 Sem 4

Dengan izin Allah...aku masih bernafas dibumi ini...dalam tempoh x sampai 3 tahun...2 orang insan yang aku sayang pergi meninggalkan aku...tapi...hidup mesti diteruskan...amal mesti diperbanyakkan...dan usaha untuk berjaya mesti dipertingkatkan...
Alhamdulillah...aku berjaya menamatkan tahun 2 semester 4 aku...result??? hmmm...yg tu belom tahu lagi...apapon...aku tetap mendoakan dan menharapkan yang terbaik...
Bermulanya cuti sem kali ini...hmmm...ekceli x da benda untuk aku lakukan...nk study awal...memang x penah menjadi...i mean by x penah menjadi tu...ekceli aku dah penah try dah...huhuhu...
So...as time moves on...aku terus berfikir perkara yang berfaedah untuk aku lakukan...then today...barula aku dapat kuatkan tekad untuk update blog...ekceli update blog ni bagus untuk melatih aku untuk lebih cekap menaip...bagus kan...??? hehehe...LIKE!!!
Before aku join kak aku pegi kelantan...aku akan cuba mengupdate blog setiap hari...paling kurang pon sekerap mungkin...hehehe...depends on mood and xtvt harian aku jgak la...
As usual...blog aku ni x da la menarik sangat...tp it just some of media untuk aku luahkan perasaan and inform member2 aku tentang perkembangan diri aku...tiada paksaan untuk sapa2 pon...bebas untuk buat pilihan sendiri sama ada nk baca atau tidak...
Hmmm...maybe orang yang tulis tentang "kisah hati" akan lebih mendapat sambutan...tapi x kisah lah...janji kalo orang tanya aku da blog ke tidak...aku bole jawab...YESS...aku ada blog!!!
For this moment...i think i should stop...because it will lead me towards lack of sleep...and then give a very high possible of becoming obesity...euuuuwww...so scary...
ok...right now 11.30 pm...have a nice sleep everyone...
SELAMAT MALAM...GOOD NIGHT
~ASSALAMUALAIKUM~

1 comment:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete