Noted!!!


Monday, June 13, 2011

Keputusan telah dibuat...

Akhirnya aku terima USM...huhuhu...apa perasaan ??? entah la...aku pon x sure...mnyesal ??? langsung x...sbb aku yakin Allah dh tntukan segalanya...tp sbb dpt tahu awal sgt dr tarikh masuk...aku rasa gugup sgt...knp nervous ??? sekali lagi...entah la...mungkin sbb akn brhadapan cabaran yg akan mnentukan masa depan aku...kalo dulu...masih blom tentu haluan aku mcm mna...tp skarang...suma dh lebih jelas...so...apa patut aku buat ??? entah la...just hope aku dpt teruskan segalanya dengan cemerlang...hmmm...about usm...aku x kisah sgt la...paling truk sku face problems pon aku ble lari balik umah kejap...sbb...uamah aku dekat ja...hahahaha...mmg seronok...dh lama x rasa perasaan umah dkt dgn tmpat blajar...dh lupa mcm mna rasa...hehehe...walaupon x la dkat sgt yg mmbolehkn aku brulang tiap2 hari...tp cukup dekat kalo aku nk balik tiap2 minggu...hahahaha...for this year aku dpt asrama...but things to worry...the next2 year...4 tahun bkn tempoh yg pendek...hahaha...mungkin ada yg kata terlalu awal utk aku risau pasal bnda ni...but the things is...aku mmg risau...pastu tido mlm aku skrang ni dh x brapa nk lena...sbb asyik fikir mcm mna nnt aku kt sna...mcm mna tmpat aku nk tido...mcm mna tmpat aku nk blajar...n mcm2 lagi...hmmm...kena cari kawan baru lagi...tp yg tu aku x kesah sgt...sbb dkt nibong tebal tu kira mcm area aku la...bahasa kira lancar ja...hahahaha...tu yg fun...bole rilak nk cakap...x perlu jga loghat lg...hahahaha...so fun...

peristiwa USM igtkn aku masa lpas form 3 dulu...lpas pmr...aku mohon MRSM...of course la...mmg nak sgt masuk MRSM...tp result pmr x cemerlang...buat ujian kmasukkan pon x brapa nk bole...masa form 4...aku pon kira dh putus harapan r nk masuk usm...masuk la teknik...
tp...Alhamdulillah...akhirnya...ada jga rezeki aku kt MRSM...mmg sgt brmkna...aku dpt...n tamatkn zaman prsekolahan aku kt MRSM Beseri...
persamaan dgn USM plak...masa dpt result sem 2 asasi dulu...aku sekali lg putus harapan nk masuk usm...sbb pointr x brapa nk cemerlang...so...persediaan mental aku tyme tu...utk upu ja...
tp...Alhamdulillah...aku dpt jgak USM...walaupon x dpt course yg aku nk...yg mnyebbkn aku sdikit berbelah bahgi nk masuk USM @ nk tunggu upu...tp...akhirnya keputusan telah dibuat...aku pilih USM...InsyaAllah...segala yg berlaku sudah ketentuan Allah...InsyaAllah...Allah akn bantu aku teruskn hidup aku di USM dgn baik...

hehehe...hari ni baru print surat tawaran...hehehehe...


hehehe...kali ni aku dh hitamkn ic aku...hahahaha...dulu kna tegur sbb tayang ic no aku...
hmmm...nk wat medical check up bln 7 sbb nk turunkn brt badn dulu...hahaha...almaklumla bila duk kt umah lama2 x buat keja...hehehe...hmmm...ok la...tu saja la...SEKIAN

No comments:

Post a Comment