Noted!!!


Friday, June 3, 2011

Apa Pasal Diorang ni???

ok...kalo last entry aku amik status dr fb...for this entry aku nk amik tweets feed dr tweeter plak...
em...baca tajuk entry tu mmg ble agak la kn mcm nk gado...kn...???
tp...x smpat aku nk gado2...dh tamat prgaduhan...eh...btol ka...??? x tahu la plak pasal tu...
meh aku nk cita dgn lebih lanjut...mcm ni...recently...trdpt artis malaysia yg mngutuk artis korea...
knp...??? apa lg...kes suju join hari belia...huhuhu...best pa da suju...btol x???
em...apa yg x puas hati tu...meh tngok ni...

emmm...ni la kutukan tu...ntah pape kn??? btol2 x ble blah isu yg dibangkitkn tu...
pastu da lg...yg ni mmg trok...siap maki2 lagi...mmg kalau aku taw awal...aku join bash diorang ni...saja nk cari gadoh...hak masing2 nk minat spa pon...knp nk kecoh...???
tengok ni...


tengok la...pasal tandas pon nk kecoh...kan suju tu artis luar...apa salahnya beri keselesaan pd mereka...ish...konon x ngaku blagak diva...padahal mmg belagak pon...
pastu...dh kutuk2 suju...ble plak libat fans...sekali fans kena kutuk...diorg x sedar...diorng mmg cari antifans...well suma tahu...suju is international artis...so wahat...??? it's normal la fans suju lg banyak right...??? x kn la international artis nk kongsi tandas dgn local...hahaha...x geli ka...???
hahahaha...whatever la kn...isu tandas pon diperbesarkn...
tengok ni...siap panggil anjing lg dkt fans...mna adap artis malaysia...??? konon la beradab sgt...perangai mcm plastik...hipokrit...tahu bodek ja...




aku pon x taw nk kata pa...punya pendek akal...kerana tandas...snggup maki2 mcm tu...
pic tu x jelas sgt...sori la...aku pon amik yg org dh edit...hahahaha...sbb twitter aku utk kpop ja...artis malaysia x ble masuk...hahahahaha...

pastu...pa lg...kpopers mmg ramai gila kot...kna bash la twitter2 artis2 malaysia yg *bongek ni...
pastu baru la nk sori la apa la...dh lambat ok...antifans dh trcipta...tu la akibat cari pasal dgn kpop...siot btol...
(bongek=xda dlm kamus dewan bahasa...aku sja guna)


tengok mcm mna fans kpop balas...



hahahaha...bila dh jadi mcm ni...x guna dh nk wat papa pon...dh terlambat...sungguh memalukan kalo suju ble faham n baca apa yg artis2 malaysia ni kata...huhuhu...

akhir kata...LOVE KPOP FOREVER <3 <3 <3

No comments:

Post a Comment