Noted!!!


Tuesday, July 9, 2013

Ramadhan Datang Lagi

Alhamdulillah...berjumpa lagi kita dengan Ramadhan...
hmmm...esok dah mula berpuasa...jadi hari ni aku kuatkan semangat untuk buat cupcake...hehehe
actually aku rancang nak buat lama dah...cuma malas...tu yang tak jadi2 tu...
so hari ni bangun awal la untuk buat...hehehe
ni la hasilnya...aku buat sikit ja...tak orang sangat pon dekat rumah...aku dengan angah je kot...


hehehe...aku ingat nk biar choc chip tu dekat atas...tapi 3 ja yang x turun...yang laen suma tenggelam...huhuhu
tapi takpa...rasa suma sama aja...hehehe
hari ni juga baju raya aku dah siap...hahaha
belum puasa dah ada baju raya...hehehe
nak post gambar nanti tak surprise pula...
apapon...bersempena menyambut bulan barakah bulan Ramadhan kali ini...aku ambil kesempatan mengucapkan selamat menunaikan ibadat puasa dan solat tarawih kepada semua umat Islam seluruh dunia...
semoga Ramadhan kali ini memberikan kita sejuta keberkatan dan maghfirah...Insya Allah...
jangan lupa...malam ni dah bole solat tarawih...hehehe
marilah kita bersama-sama memeriahkan rumah Allah...moga menjadi amalan kita seumur hidup...Amiinnnnn~~~
untuk mengakhiri entry pada hari ini...aku sertakan video lagu Rindu Ramadhan daripada kumpulan Devotees unntuk tatapan semua...
~~~ASSALAMUALAIKUM~~~

No comments:

Post a Comment