Noted!!!


Saturday, September 14, 2013

Dilema Aku...???

Alhamdulillah...setiap masalah pasti ada jalan penyelesaiannya...dan aku yakin hakikat itu.
Masalah tu sebenarnya salah satu bentuk ujian yang Allah bagi...jadi kita harus sentiasa bersyukur untuk itu.
Untuk mengelakkan diri dibelenggu kerisauan yang teramat...kita kena bersabar dan berdoa moga diberikan petunjuk secepatnya.

Kehidupan aku di Kelantan bulan lepas...walaupun tak sampai sebulan...Allah bagi peringatan untuk aku tak lupa pada-Nya. Kereta aku accident...pintu kena tukar. Walaupun perasaan marah tu sukar dibuang serta merta...Alhamdulillah...aku cuba juga.

Disebabkan aku tak dapat asrama untuk sem 5 ni...alhamdulillah...aku berjaya dapat rumah sewa. Tapi hari ni aku result asrama rayuan ke2 keluar and aku dapat asrama.

Walauapapun, aku masih belum dapat buat keputusan yang terbaik...Insya Allah...aku mohon petunjuk Allah. Moga pilihan yang bakal aku buat adalah yang terbaik.
By the way...hari ni aku buat kimchi...hmmm...ingat nak bawa balik rumah sewa nanti...tapi macam tak jadi la pula kan...let the time decide.



hehe...nampak macam best kan...

okay...i think...just till here...Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget