Noted!!!


Saturday, March 12, 2011

fuh...

lama gile aku x mnulis...sjak mak aku kmbali ke rahmatullah...igt x kn bka dh blog ni...hmmm...
anyway...skarng aku tgh final exam n akn habis hari rabu dpn...tp trpaksa stay smpai hari sbtu sbb da ujian munsyi...aku kna wat sbb aku nk msuk usm...aku msti msuk usm...sbb yg tu la yg paling dekat dgn umah aku...aku kna jga ayah...kna slalu pntau keadaan rumah...aku rsa itu tnggungjawab aku...jd aku kna laksanakn dgn baik...
em...kehidupan sem2 di puncak alam akn brakhir x lma lg...hmmm...aku akan rindu kot kt kwn2 kt sni mcm aku rindu kwn2 aku kt beseri...hehehe...aku mungkin dh makin sosial dkt sni...tp hnya sbb wujudnya fesbuk ja...kalo x...x la kot...yg pasti...aku x da perasaan dkt spa2 pon...aku akn layan suma boyz the same...emmm...eh...knp aku ckap mcm ni...hahaha...sja...perasaan aku ja kot...btw...i really need to success in my life...hmmm...really have to think for my future...>_<

No comments:

Post a Comment