Noted!!!


Wednesday, March 30, 2011

Group R1 (sem 2)



ni video bdak2 R1 sem 2...tp da jgk la yg aku x knal msuk skali dlm video ni...maklumlah...bkn aku yg wat...hehe..thanks khecik sbb share n tag aku dlm vid tu...hahaha...walaupon gmbr aku ckit je...hehehe...well...ni smua knangan dkt palam...so kna smpan la...nnt mngkin da yg x jmpa dh bla smbng ijazah nnt...so just sbgai knagn...wat gulz klas aku...qidd, asha, thirah, zizie, ayunni, tirah, ckien, fahima, tiqss, miera, n fatehah...kta 1 klas dr sem 1...(walaupon x rapat)...sory kalo aku da mnyinggung prasaan korng...hehehe...well...gud luck utk semua...moga kta berjaya dlm hidup...n nnt...bla semua dh brjaya...ble kta wat reunion...kn??? stuju x??? hahaha...thnks korng sume sbb sudi kawan ngan aku...(^^,)

No comments:

Post a Comment