Noted!!!


Monday, May 30, 2011

Status yg x patut !!!

ok...dh baca tajuk entry aku tu??? hmmm...
status apa yg aku mksudkn??? ok...aku mmg xbka sgt twitter...so...status yg aku mksudkn tu of course la refer dkt status fb...nk tahu status apa??? jap...


emmm...ni la status tu...hahahaha...bkn aku x puas hati apa...cma nk share...
ok...meh aku cita...bdk ni post dkt wall UiTM Puncak Alam punya fb...tu la yg dy post...ok...aku taw...ramai ja yg setuju...12 org like...ok la tu kn...hahahaha...apa yg aku nk komen...
dy dh bg komen mcm tu kt wall fb...pastu...ble plak komen tu mnyakitkn hati org tadbir...hahahaha...x taw la org yg baca tu terasa ke x...tp aku yg baca pon rasa sakit hati...
bkn sbb aku x setuju tindakn bdk tu...x da kaitan pon ngan aku...yg aku x puas hati tu...dy punya komen lepas status dy tu...da ja pihak yg bela kampus...tp...dy seorg ttp mencemuh...hahahaha...ntah apa kena ntah...yg nk dok gado sgt tu...dh la meleret smpai dkt status lain plak tu...hahaha...aku mula2 baca mcm rilek ja...dh baca lama2...tergerak hati nk tengok fb bdk tu...aku pon bkak la...ok...apa yg kuar dr mulut aku lpas tngok fb dy??? "patut la"
hahahahaha...knp aku kta mcm tu...hehehehe...aku bkn nk judge org dr cover...tp...emmm...no komen...
so apa yg aku nk kata kt sini...aku taw la...bdk tu msti anak org kaya...tp...x payah la menunjukkn kekeyaan tu...aku taw...the way dy kta suma2 tu...mnunjukkn dy biasa mewah...x ble nk rasa susah...sbb tu pasal la dy dok x habis2 kta mcm2 dkt kampus...anyway...kpd kwn2 aku yg lain...tolong la...just be humble...suma taw...harta dunia ni suma milik Allah...knp nk belagak...chill sudah...hidup mngikut cara yg btol...kalau keadaan dh susah...cba adapt...bkn kerja dok kutuk n kritik...emmm...mmg x bagus...sbb kta x taw keadaan org yg kta kritik tu...ok...hehehe

em...ni status yg ke-2...


huhuhu...sadis n sedikit terasa dgn status tu...bkn the whole part...cma part minat lelaki korea tu ja...ok...aku x la nk bela sgt kaum aku...tp...aku ttp perempuan...bdk yg wat status tu agak melampau bg pndangan aku...bkn apa...dy x da hak nk mngata kalo prempuan nk minat korea...or nk kuat berangan...normal la...manusia...kdang2 leka skit dgn dunia...pastu dy kutuk pasal perempuan yg gedik...emmm...mmg btol pon da prempuan yg wat mcm tu...aku x nafikan...seriously...mmg btol apa yg dy kata...tp...kalo dy ubah ayat dy skit ok jgak...biar sopan sikit tegur tu...hahahaha...actually aku mmg x ska masuk campur hal org...mcm2 perangai org ni...tp yg aku nk komen skit...
1st...psal minat lelaki korea tu...tu hak individu ok...
2nd...psal prempuan kuat mngumpat n so...eh mcm la lelaki x kuat mngumpat...lelaki skarang ble tahan gak o kuat mngumpat...x taw ka???...
3rd...pasal prempuan suka wat status gedik2 tu...hahahaha...abaikan sudah...mmg ko kuat nyebok ke ape???...
4th...guna cara sinis lg berkesan utk perempuan skarang???...eh...kalo perempuan yg baik baca pon ble sakit hati tau...ni dh terlampau punya kasar...mcm ni nk cari gadoh gender ble la...hahaha...abis nnt nk kawen ngan sape???...

hahahaha...tu je la yg aku nk kongsi...hope lepas ni x da yg kutuk aku...hahahaha...ni just pandangan aku...sekadar utk berkongsi...smile (^^,)

No comments:

Post a Comment