Noted!!!


Sunday, January 13, 2013

Cuti Sem 3

Assalamualaikum...setelah sekian lama yang x berapa nk lama...
skrng ni aku tgh cuti sem yg ke 3...kira bila msuk balik nnt aku dh sem 4 la...hehehe...
so...bila sem 3 dah berakhir...nk wat konklusi keseluruhan...apakah???
1st...aku dpt banyak pengalaman baru...as human...how to cope with problem...hmmm...bole la nk consider dh matang skit...
2nd...aku end sem 3 ni dgn peningkatan umur...because this year...i'm 21...already??? hmmmm...
3rd...aku really tanam azam utk improve pointer...and work for it...tp...x tahula mcm mna usaha aku dinilai...btol2 nervous nk tunggu result...sbb...aku sgt berharap...
4th...aku bertekad utk tidak tunjukkn childish act anymore...more independent...i hope...
5th...mentally prepared for a super duper busy sem 4...huhuhuhuhu *serius takut stresss*
6th...perasaan hampa dan kecewa kerana harapan aku utk ke tambun telah dikecewakan...yg paling sedih...at the last minute before going...waaaaa...*kesat air mata*
7th...aku belajar men gitar...tp mcm x belajar...hmmm...nk practice pon x da gang...huhuhu...*sobsss*
8th...aku telah berjaya buat kimbab...yeay!!!!! hahahaha...
9th...aku brjaya mnamatkan kelas bahasa korea level 2...so...quite an improvement...
10th...mengupdate the 1st status for 2013...horayyyy...^______^

*SMILE*

No comments:

Post a Comment