Noted!!!


Sunday, January 20, 2013

Wajah Baru Blog~~~

Akhirnya...header yg sudah lama aku nk buat siap juga...Alhamdulillah...
dah tengok header tu??? kelakar x??? hahaha...serious aku happy...well...walaupon x real...hope sangat suatu hari nanti akan jadi kenyataan...FIGHTING!!!
hahahaha...penat juga la aku edit tu...tapi...okay la kan...x da la weird sangat...
pastu pilih template utk blog...punya lama aku search template yang sesuai...banyak kali tukar...last2...guna yang blogger punya juga...then tukar background...x da template yang aku puas hati...
cari template tu la yg makan masa punya lama...kalo x dah lama siap...ni dari petang sampai malam kot aku bertungkus lumus...hahaha...mcm kerja sia2 pon ada gak...
so...lepas ni x tahula bila pula aku rajin nak buat apa2 dekat blog aku ni...hmmm...wajah ni mungkin akan bertahan untuk beberapa tahun...mungkin~~~
Sekarang...dekstop aku pon dah bertukar...kalo dulu gambar keta mazda rx8...skarang gambar yang atas tu...hehehe...bersempena INFINITE H kuar album...ni tanda sokongan aku untuk my oppa...

~사랑해~

No comments:

Post a Comment