Noted!!!


Sunday, May 29, 2011

Demam!!!

huhu...emmm...x tahu la nk cita apa sbenrnya...actually...dr kelmarin(semalam) lagi aku aku update blog...siap dh buka new post lagi tu...tp terganggu dek masalah kesihatan...yup...masalah besar aku...selesema...huhuhu...sungguh geli...kihkihkih...tp x ble wat papa...Allah yg tntukan...da masa kta sihat...ni dh tiba masa utk aku sakit...moga dpt mncuci sdikit dosa aku yg bnyak ni...
so...sambung pasal new post...ok...oleh kerana dh buka new post...mmg bajet nk update jgak la...
sudden...teringat pasal cita baru...hehehe...tajuknya...Baby Faced Beauty...so...cadang2 nk tinjau2 la...pastu...rasa brminat plak utk mndownload...hahaha...tmbah koleksi...ok...mula la mndownload...1st episode...eh!eh!...cpat la plak kn...siap dwnload 1st episode...smbng 2nd episode...
n 3rd episode...hehehe...dlm keadaan yg rasa mcm nk buang hidung tu...aku pon dgn baring mndongak(cadang nk elak hidung dr mngeluarkn cecair yg geli2 tu) ...hehehe...so...aku pon mula la tngok 1st episode...oleh kerana posing time tengok cita tu trlampau selesa...mata pon nk layu la...hehehe...akhirnya...lpas habis 1st episode tu...aku trus tutup cover lappy n tido...hahaha...
sedar2 dh lewat...aku pon bka lappy tngok download episode 3 dh habis...so...tutup trus semua tab...nk shutdown lappy...huhuhu...akhirnya...rncangan nk update blog trgendala lagi...
hari ni plak...for sure...aku mmg dh x ble nk wat keja...nasib along ada kt umah...kalo aku n angah saja...nmpak gaya...rumah aku jd mcm rumah x brpenghuni la...Alhamdulillah...malam dh terasa sihat sikit...huhuhu...cma masalah hidung dgn geli2 blum pulih...InsyaAllah...esik baik la kot...n...malangnya...esok aku akan ditinggalkn seorg diri...along nk pegi knduri dkt alor star...emmm...tp ayah akn balik esok...so...everything will be fine...hopefully...emmm...lpa nk bgtaw...ayah tinggal aku...emmm...mungkin sbb tu jgak aku demam...huh??? hahahaha...x tahu la kn...just my feeling kot...but...aku mmg selalu demam bila ditingglkn oleh parents aku...so...mngkin demam ni disebabkn aku rasa lonely??? hehehe...bajet manja la plak...huhuhu...
tp aku x manja la...aku sayang parents aku sgt999...itu pasal la...hahaha...
emmm...tu je la...x tahu dh apa nk ditulis...tekak pon dh mula perit...asyik batuk ja...hehehehe...
doakn aku sihat cepat2 ek...huhuhu...selamat malam...

No comments:

Post a Comment