Noted!!!


Sunday, May 22, 2011

UPU Fasa 2

rasanya sume sdah sedia maklum yg upu fasa 2 telah dibuka mulai 20 may 2011...hehehe...
sbb knp entry tntng fasa 2 ni baru muncul hari ini adlh disebabkn aku telah trlupa utk isi and baru ingat hari ni...thanks to my ex-classmate and my friend asha sbb telah mengingatkn aku tntng hal ni...hehehe...kalo aku lupa trus...mmg aku nk cari maut la...hahaha...sbb??? sbb pilihan fasa 1 aku sangat merapu...so...akhirnya...ni adalah pilihan aku yg terakhir...InsayaAllah...x ubah dah kot...sbb lpas ni aku redha je dpt mna2 pon aku terima ja...apa yg ble wat skarang hnya doa ja...hehehe...moga dapat yg terbaik utk aku...InsyaAllah...em...kalo ada yg nk tahu pilihan aku...ni la yg telah aku putus kn...


emmm...kpd kwn2 yg blom buat permohonan upu fasa 2...bole la membuat pemohonan anda di link ini...PERMOHONAN KEMASUKAN KE IPTA (FASA 2) ...cepat taw...26 may dh tutup...
emmm...kalo rasa susah nk wat pilihan...bincang la dgn keluarga or kawan2...hehehe...yg paling penting pilihlah bidang yg kita suka...jgn terlalu ikut minat...analysis potensi diri serta peluang pekerjaan dimasa hadapan...kalo btol2 dh minat...yakinlah dgn keputusan yg dibuat...jgn biar org lain mempengaruhi keputusan anda...hehehe...selamat membuat pilihan...^_^

No comments:

Post a Comment