Noted!!!


Thursday, May 19, 2011

Novel ???

Emmm...stelah sekian lama aku x mnambh koleksi novel...semalam...aku telah beli 2 buah novel...hmmm...apa tajuknya ??? Dr. Cinta dan AD + IZ...



emmm...yg Dr. Cinta tu...tbal 388 pages...agak tebal kalo nk dibndingkn dgn novel biasa...hehehe...actually aku nk beli bnyak lg...hahaha...tp ongkos x cukup...
hmmm...meh nk cita...kalo dgr tajuk tu...aiseh...mmg geli telinga la...hahahaha...
tp jln cita dy ok la jgak...new experience in life...hahahaha...well...aku nangis jgak baca novel tu...
bkn sbb feel dgn love story dy...tp sbb family story nya part...hahahaha...ok...
mmg ter-esk2 jgak la...tp kna cover tngok kiri kanan...nnt malu...hahahaha
tp...novel yg stebal 388 pages ni...wat aku cpta new record...hahahaha...less than 24 hours...aku dh habis...x tolak time tido lg...hehehe...mknanya lesser...hahahaha...syok...

emmm...about the 2nd book tu...hahaha...aku x baca lagi r...nnt aku cita len la...

No comments:

Post a Comment