Noted!!!


Saturday, April 9, 2011

Checkers...

hahahaha...ada org ajak aku main chess dkt ym...tp sbb ym aku x up to date...x ble nk main...so aku ajak la main dkt skype...ok x pe...pastu x jd plak main chess...g main checkers @ bhasa melayu nya...dam haji...hahahaha...x pa la...main r...kalo main chess aku mcm risau skit...sbb dh lama aku x main...hahahaha...possibility nk kalah...em...80% maybe...hahahaha...nasib main dam je...confident la skit...hahahaha...1st game...sbb trlampau tkot buah kna makn...aku tersekat laluan sndiri n finally kalah sbb dh x bole gerak...hahahahaha...
pastu...2nd game...this time...ok skit...sbb aku dh ready nk menang...hahahaha...x pe la...buah aku kna makan dulu...hahahaha...x pe la...main pnya main...akhirnya...



ni la resultnye...hahahaha I WON!!! ...wah...best...menang jgak ek...hahahaha...tu je la...nk cite...hahaha...kpd yg kalah tu...len kali cba lg...hahahaha...

No comments:

Post a Comment