Noted!!!


Saturday, April 2, 2011

Hmmm...

hahaha...nk merapu ckit ni...
aku bru lpas ckap ngan member baik aku...hahaha...best o kwn ngan dy...dulu kmi 1 bilik...katil sblah2...hahaha...dy kta...sblah2 ja pon...hahaha...ok r tu kn...x kn nk 1 katil plak...hahaha...segan r...
ok...lpakn...aku sembng ngan dy...wah!...mmg best r...kwn2 maktab aku mmg sgt best...well...as i promised...hehehe...aku nk announce nma hg kt blog aku nih...hahahaha...ye miss Nurul Ezzah Hilwani ... hahaha...abis r...dh kuar dh nma hg...yeay...my best friend...thnks for being my friend...friend forever taw...hahaha...hmmm...nk cta skit psal kwan aku ni...lpas aku cta ni...msti sume org nk brknalan ngan dy nyer la...hahaha...
org nye comel...sweet...hahaha...blood type B...kalo ckap mmg lemah lembut je...(contra gila dgn aku)...em...kulit putih melepak...tinggi orgnya(kira tinggi la kalo lbih dr aku)...hahaha...kalo jln tu mmg sopan habis r...konfem nk amik wat menantu...dy bakal jd seorng guru...InsyaAllah...(aku sntiasa doakn hg bejaya dlm hidup)...haaa...dy anak ke-5 dr 7 adik bradik(kalo aku x clap)...mmg berliku la hidup dy...n aku tahu...dy sngat tabah...sabar...(Allah sekadar mnguji dlam kemampuan hambanya)...well...tu la dy kawan aku...my BFF...so...lpas ni...spa nk brkenalan dgn dy bole bgtaw aku...(sorry ezzah)...
hahaha...hye ezzah...as i promised...nma hg dh msuk blog...n aku dh puji hg...siap promo lg tu...hahaha...sori kalau hg da touching2 ngan aku...sorry sesangat...mianhae chinguya...^_^
p/s:nk ltak gmbar tkut dy marah...hehehe...

No comments:

Post a Comment